onsdag 30 april 2008

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Intressant inlägg...
Är det Livet som är B, eller?

Musikanta sa...

Bloggblad: Jag vet inte hur man gör för att ta bort ett inlägg. Men jag klickade tydligen av misstag på något. B gick bort men inlägget är kvar i alla fall. Kanske p.g.a. kommentaren. Vad tror du?

Saltistjejen sa...

Hm, jag funderade också över detta inlägg tills jag såg din kommentar! *skratt*

Iallafall vill jag säga att jag kollat in dina bilder från Capri! Otroligt vackert!!!!!! Mmmmmmm....
Och det verkar som du haft en bra Italienresa trots långa dagar med tidiga mornar och ömma fötter.
Kul!

Bloggblad sa...

Äsch, låt den vara kvar. Är ju lite originellt...

Musikanta sa...

Saltistjejen:
Visst var Italienresan bra även om den var lite jobbig. När man kommer hem sen glömmer man ju bort allt som var jobbigt och kommer bara ihåg allt intressant och roligt.

Bloggblad:
Det är klart den får vara kvar. Vet ju inte hur man tar bort den!:S