onsdag 30 april 2008

Besökarna som försvann

Har nu suttit över en timme och försökt att redigera min lista med bloggbesökare, som en del bara försvunnit ur. Satt och experimenterade lite med färger på text och flyttade sidoelement etc. och då plötsligt försvann hälften av mina adresser! Det blir väl bara att sätta sig ner och göra om alltihopa. Listan ser helt intakt ut när jag går in på redigeringen. Jag sparar och sparar men lika f-t är hälften borta när bloggen visas igen! Jag har stängt av datorn och satt på igen men det hjälper inte ändå. Är det någon som vet?

1 kommentar:

Marianne sa...

Som det ser ut härifrån är det att de länkar som man klickar på blir alldeles för ljusa i färgen så att de inte syns så väl. Men de syns om man anstränger sig. Försök ändra färgen till något mörkare så kanske det fungerar? Fina färger annars.