onsdag 2 december 2009

Bloggpaus


Jag tar paus från min egen blogg några dagar. Åker upp till Stockholm för att fira Mirrens födelsedag. Vis av tidigare erfarenheter vet jag att någon tid över till bloggning blir det inte med lillebror som blir fem månader den 8 december och storebror som fyller två år och fem månader idag.

Om det är någon som har lust att följa mina öden och äventyr i den kungliga huvudstaden några dagar framöver, är det bara att logga in sig på Mirrens ny blogg: Vardag med barn. Hon finns också med här hos mig bland Mina Länkar. Mirren har nämligen lovat sig själv att skriva något varje dag om sina vedermödor och glädjeämnen som småbarnsmamma.

Jag ska försöka skriva lite om fredagstemat julklappstips på söndag, när jag kommer hem. Bättre sent än aldrig!

4 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas du har det jätteroligt i Sthlm!
Nej, ngt bloggande brukar det inte finnas tid för då man inte är hemma, och det är ju heeelt OK.
Kram!

Miss Gillette sa...

Jag instämmer med Annika och hoppas att du har haft en fin Stockholmshelg. Fast egentligen är det en helt annan sak jag har på hjärtat, och jag är nödd att ta det här eftersom jag inte har din mejladress:

Råkar du känna till den svenska texten till John Rutters Candlelight Carol?

Musikanta sa...

Annika:
Nu är jag hemma igen - puh! Det har varit en rolig och omväxlande helg - men vilket jobb att vara småbarnsmamma!!!

Ska berätta om våra vedermödor - Mirrens och mina - i ett inlägg senare.
Kramar!

Musikanta sa...

Miss Gillette:
Min mailadress står på startsidan - men du läser förstås inte den utan den där andra...Mailadressen är i alla fall ikanta@telia.com/ Kul om du skriver något där!

Jag har texten till Christmas Lullaby men det är väl inte den du vill ha, förstår jag. Har du ingen körledare där du bor som du kan fråga, annars kanske Gehrmans vet...