måndag 12 november 2012

695 Bloggpaus

Jag blev så trött på det gråmurriga fotot som jag hade som header så jag letade fram en bild från juni i år när vi var en vecka i Frankrike att titta på istället. Der är ett foto från Menton, den lilla staden nära italienska gränsen, som har en alldeles egen plats i mitt hjärta, sedan jag tillbringade några somrar där i min ungdom.

Nu tar jag bloggpaus några dagar och återkommer tidigast på söndag. Fredags- och lördagstemat kommer möjligen i nästa vecka, annars får jag stå över den här gången.

Här är ännu ett foto från i somras, denna gång från Nice.

8 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Så härliga bilder!

Musikanta sa...

Västmanländskan:
Ja, man behöver tänka tillbaka till solen och värmen ibland och att den kommer tillbaka...
Kram

Ailas sa...

Skönt att tänka tillbaka till sommaren, men visst kan även november bjuda på sköna stunder. Upplevde så idag under min långa promenad.

Ha det så gott under "pausen".

Kram

Musikanta sa...

Aila:
Jag förstår dig precis när jag läste din blogg. Naturen är alltid vacker, vilken årstid det än är.
Tack - det lär väl inte bli så mycket vila men väl omväxling!!!
Kram tillbaka

Eleonora sa...

Vackra foton - som vanligt - tack för den vackra headen.
Tack också för dina kommentarer om mitt nya kök! Kram på dig Ingrid!

englundskan sa...

Oj jag blir så lycklig av sol och blå himmel, njut alt du kan. Här är ingen sol och bara blähimmel. Men grått är ju också vackert, väldigt vad vackert det var idag. Suck.

Musikanta sa...

Eleonora:
Tack för rar kommentar!
Kram tillbaka

Musikanta sa...

englundskan:
Så grått som det var idag - söndag - när MM och jag åkte hem från Mälarhöjden har det nog inte varit någon dag! Men det var fint väder att köra bil i tills det började regna. Då är det roligt att leta fram lite foton från sommarveckan i Frankrike när man kommer hem igen...
Ingrid