torsdag 19 juni 2014

945 Än är silvermedaljen inte förlorad...

Jag tog fel på dag - det är inte förrän i morgon som röstningen tydligen avslutas på Besökstoppen till Veckans Blogg. Så om ni vill ge mig en födelsedagspresent idag som jag verkligen kommer att uppskatta, är det bara att klicka på länken till Besökstoppen på bloggens högra sida eller här  och logga in.



Har man väl kommit dit scrollar man ned en bit, klickar på Musikanta och sedan på rösta. Man kan bara rösta en gång per dygn. Några har lyckats med att rösta BÅDE från sin dator, mobil och padda, men inte vi här hemma. Samma nätverk på alla datorer, eller?

Så här ser det ut just nu. Jag hoppas få vinna en åtråvärd silvermedalj även om jag har gett upp hoppet om guldet. Men mirakel har ju inträffat förr, haha. Här i rutan kan man inte rösta, utan bara på BT.

RÖSTA PÅ NÄSTA VECKANS BLOGG
Vilken ska bli nästa VECKANS BLOGG?
Har du någon favorit? Klicka på de nominerade bloggnamnen om du vill besöka dem.
Anorexiamamman
pinkbar
33
Brev från Servian
pinkbar
161
En blogg om fjälltoppar & inredning
pinkbar
74
Musikanta
pinkbar
110
Stickning och virkning
pinkbar
14

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag har knappt några läsare kvar alls, och i min högerspalt är det ett fåtal kvar som verkligen bloggar.

Bloggblad sa...

Jag har slutat göra reklam för bloggen på facebook, om jag gör det är några fler som klickar vidare, men de stannar inte kvar, så intresset är väl inte så stort.

Musikanta sa...

Bloggblad:
Vet inte varför jag inte svarat på dina kommentarer tidigare. Bättre sent än aldrig i alla fall.

Jag har omkring 200 varje dag så jag fortsätter väl att blogga ett tag tills jag tröttnar. Reklam på FB är mest för att diverse släktingar och nära vänner ska se att jag gjort ett inlägg igen. Som t.ex. målargänget på Ölands folkhögskola.

Lite kuriosa: Kent gillar alltid min blogreklam på FB men huruvida han läser inlägget eller inte vet jag aldrig. Han skriver aldrig någon kommentar i alla fall. Inte Anna eller Kalle heller. Bara Åsa och mest då om det är någonting som inte stämmer...