fredag 13 juni 2014

938 Musikanta- Veckans blogg?



Jag har precis kommit hem från en härlig målarvecka på Ölands folkhögskola som jag ska skriva inlägg om så snart jag har packat upp och ställt i ordning min "ateljé". Så fort jag satte mig vid datorn och öppnade mina mejl möttes jag av den glada nyheten att jag har blivit utvald att tillsammans med fyra andra bloggare tävla om att bli miss "Veckans blogg" på Besökstoppen! Så måste jag ju förstås uppmana alla mina kära bloggvänner och läsare att gå in på Besökstoppen och rösta på MUSIKANTA. Man kan tyvärr bara rösta en gång om dygnet, men sen går det bra nästa dag igen. Rutan där man kan rösta finns till höger om man scrollar ner en bit.

RÖSTA PÅ NÄSTA VECKANS BLOGG
Vilken ska bli nästa VECKANS BLOGG?
Har du någon favorit? Klicka på de nominerade bloggnamnen om du vill besöka dem.
Anorexiamamman
pinkbar
3
Brev från Servian
pinkbar
4
En blogg om fjälltoppar & inredning
pinkbar
13
Musikanta
pinkbar
2
Stickning och virkning
pinkbar
3
ANTAL RÖSTER: 25
NYA MEDLEMMAR / Senast inkommet

Besökstoppen är en sajt där man kan hitta nya bloggar och bloggvänner. Själv har jag hittat till en trevlig blogg Veiken som jag tror jag kommer att ha stort utbyte av i fortsättningen. Än så länge ligger jag sist, ser jag, men mycket kan hända. Jag blir jätteglad om ni röstar på mig naturligtvis, det är inget pris mer än ÄRAN men det räcker ju gott!!!


Vi var utomhus och målade varje dag på målarkursen. Här går vår kursledare Bo igenom vad vi har målat under dagen. Vid Södra Bruket nära Ottenby.

9 kommentarer:

Karin sa...

Vad kul – grattis! Klart man röstar!!

Och vad roligt att din målarvecka blev lyckad.

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Karin sa...

Oj, då. Det blev visst stereo! Plocka gärna bort en av kommentarerna om det går.

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Första året i Hjo sa...

Så roligt att du kom med! Jag har röstat och nu ligger du tvåa ser jag.

Musikanta sa...

Karin:
Ja, jag ska ta mig samman och skriva inlägg om denna härliga vecka - mina målarkompisar väntar med spänning!
Det där med besökstoppen är mest på skoj - man kanske kan få lite nya besökare, det är väl det enda.
Ingrid

Musikanta sa...

Hans:
Det var ju du som tipsade mig. Det är lite skoj och se om man inte kommer sist i alla fall. Men jag har nog ingen chans mot fjälltopparna...
Ingrid

Musikanta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Musikanta sa...

Karin:
Tänk om du hade varit med - då hade det varit dubbelt så roligt!