fredag 3 augusti 2012

Angående fredagstemat

Eftersom jag hade planerat lite andra aktiviteter idag i stället för att sitta vid datorn, skrev jag färdigt inlägget om fredagstemat igår och följde en bloggväns råd att schemalägga det. Jag bestämde mig för att det skulle publiceras kl. 01.00 FM som väl betyder förmiddag. Alltså i god tid på fredagsmorgonen.
Inte har jag sett något inlägg än, inte. Och inte heller går det att publicera när jag trycker på den ikonen. Så det ska bli väldigt kul att se om/när det kommer. Den som lever får se.

3 kommentarer:

Karin sa...

Spännande! Ett litet tips: Kolla datum...

Mirren sa...

Kolla så att det inte blivit publicerat förra fredagen (eller förra året). I så fall lär du inte se det ifall du inte letar efter inlägget. Jag schemalägger alltid mina inlägg - fast i efterskott så att de ska hamna på rätt datum. Har aldrig haft några problem med det. M&P

Musikanta sa...

Karin:
Det är möjligt att jag tog fel datum, trodde nog att det var den 3:e igår. I så fall kommer det kl.1 i morgon bitti.

Mirren:
Du får visa mig hur man gör när vi träffas.
M&P